2 Mayıs 2011 Pazartesi

Zayıflatan Taze Bitki Çayı ve Ara Öğün Paketleri

Geçen hafta Ebru Şallı'nın programına konuk olan Diyetisyen Selahattin Dönmez enteresan bir tarif verdi... Denemeden bloguma eklemek istemedim... Bu tarif akşam yemeklerinden sonra içildiğinde hem zayıflatıcı hem de temizleyici etkiye sahip... 80 kg üzeri kişilerde sabah kalkınca tartıda 1,5 kg eksik görülüyormuş... Ben de 0,5 kg oynadı... Test ettim onayladım... Tadı pek hoş olmasa da denemeye değer...
1 tutam taze tarhun otu
1 tutam taze adaçayı
10-15 yaprak taze nane
1 limon dilimlenip kabuklarıyla birlikte 10-15 dk kaynatılarak hazırlanıyor....
Taze adaçayı ve taze tarhun otunu büyük marketlerde manav reyonlarında kutularda satılıyor...Zaten bu tarz taze baharatları benim bildiğim iki firma hazırlayıp minik paketlerde satıyor. Birisi Kolaylar diğeri de Erüst...

Bunlar da benim haftasonları hazırlayıp çantamdan ihmal etmediğim ara öğün paketçiklerim... Bunlarla zayıflamak daha kolay oluyor... Siz de sevdiğiniz kuru meyvelerden, yemişlerden (kavrulmamış ve tuzsuz badem, fındık yada ceviz içi olabilir) böyle minik paketçikler hazırlayabilirsiniz... Yemeklerden 1,5-2 saat sonra tüketip metabolizmanızı canlı tutmanız mümkün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder