8 Mayıs 2011 Pazar

Bir Pazar Günü Nasıl Geçti....



 Arka bahçeye konuşlanan ve sürekli havlayan sokak kuçularının eşliğinde baharın resmen geldiğini ilan eden bir sabaha uyandım...

 Diyet kahvaltıma, 3 haftadır diyet yapmamın verdiği azime karşılık bir ödül olarak azıcık omlet ekledim :)

 Televizyonda birkaç belgesel izleyip kahve keyfi yaptım...
Anneler günü münasebetiyle İzmir'deki anneciğimi arayıp hasret giderdim... En kısa zamanda ben de gitmeliyim...


 Evi toparlayıp çeki düzen verdim...
 Köpüşle balkonda güneşlendik...

Blogumda önümüzdeki hafta yayınlacağım postlarımın taslaklarını hazırladım...


Kocişle sinemanın yolunu tuttuk... Ben popcornu sadece koklayıp uzaktan sevdim...
Maalesef film seçimimiz gerçekten çok kötüymüş...Paramıza yazık oldu...Sakın gitmeyin, rezalet....
Hiç hoşlanmasam da her pazar Behzat Ç. işkencesine maruz kalıyorum :(

Burada bayılmadan yatmaya gidiyorum.... iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder