9 Mayıs 2011 Pazartesi

Metabolizmayı Hızlandırıcı Tüyolar

Uzun zamandır evde olmanın verdiği keyifle sağlık programlarını hiç kaçırmıyorum... Sabah yürüyüşlerim Ender Saraç'ın sabah erken yayınlanan programı nedeniyle sekteye uğramış durumda ama yürüyüş parkurumu uzatarak öğle yemeği öncesine aldım şimdilik... Azimliyim istediğim kiloya inene kadar devam...

Geçen hafta metabolizma hızlandırıcı tüyoları not almıştım yine Ender Saraç'ın programından... Onları paylaşmak istiyorum...

* Bol güneş ışığı alın...
* Yağsız protein tüketin... (şahsen yoğurt, peynir ve sütlerin yağ oranı azaltılmış olanlarını tercih ediyorum)
* Erken kalkın...
* Sade türk kahvesi ve yeşil çay tüketin...
* Tere tohumu yiyin... (tere tohumunu denemedim ama mutlaka salatalarıma tere otunu mutlaka ilave ediyorum, yağ yakıcı özelliği şaşırtıcı...)
* Acıyı arttırın... (fazla acı diyet yapanların midesine dokunabiliyor ama azı karar diyelim...)
* Ter atın, bedeni ısıtın... Sabah erken saatlerde yapılması daha etkili... Hamam, sauna ve aktif sporla bunu yapabilirsiniz...
* Kendinizi motive edin... Bir önceki posttaki olumlamalar gibi.. Örneğin "Daha genç ve formdayım" gibi...
* Ara öğünleri atlamayın...

Yazdığım diyet notları bölümündeki herşeyi yaptım...Beslenmeme de dikkat ederek 3 haftada 5,5 kg verdim... Kaldı 6 kg...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder