8 Mayıs 2011 Pazar

İçsel Yolculuk, Korkuları Temizlemek ve Anda Kalmak

 Nereden nasıl başlayacağım diye düşünenler, kuantum sıçraması ile alakalı birşeyler duyup ne olduğunu bilmeyenler için ne zamandır başlangıç kitapları niteliğinde bu kitapları önermek istiyordum... İlk olarak alıp okumanızı şiddetle tavsiye edeceğim Ferhan Efeçınar'ın Kuantum Sıçraması kitabı, daha sonra R.Şanal'ın Kuantum Sıçrama ve Kuantum Düşünce Teknikleri kitapları konuya giriş yapmanız için yeterli, anlaşılır ve akıcı.....


İşten ayrıldıktan sonra canım Bestimi ziyaretlerimde çok sevgili Dobilomun tavsiyesi üzerine Nil Avunduk'un öğrencilerinin kitaplarını okuyup seminer CDlerini izledim... Selcan Çağlar'ın kitabı en net ve anlaşılır olanı olduğu için en çok bu kitabı tavsiye edeceğim... Daha fazla bilgi için buraya tıklayıp seminerler hakkında da bilgi alabilirsiniz....

 Lemurya Yolu kitabı da bayılarak okuduğum ve herkesin okumaktan zevk alıp nereden ve nasıl bir boyuttan bu boyuta geldiğimize dair herkesi bilgi sahibi yapabilecek bir kitap... Bir gecede bitti...
Bu tarz kitaplara çok sardım bu ara ama gerçekten hayatı anlama, etrafımdaki insanları anlama ve yargılamadan onlarla ilişkilerimi rahatlatma, anı yaşama, anda kalma, akışta yaşama konularında birçok soru işaretlerim cevaplarını buldu...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder