24 Nisan 2011 Pazar

Minyatür Denemelerim

 Uzun bir aradan sonra bloglara sorunsuz giriş yapıyor olmanın verdiği mutlulukla hemen bekleyen yazılarımı yayınlamak istiyorum....


Yanda görmüş olduğunuz kız bebek için tasarlanmış minik beşik ve etejerimin son hali... Tasarımı daha önce googleda görmüş olduğum yabancı bir siteden esinlendim.. Hobi marketlerde ve Bakırköy çarşıda bulabileceğim malzemeleri kullandım. Beşik ve etejer için hobi marketlerde yada hobi/sanatsal malzemeler satan büyük kırtasiyelerde kolaylıkla bulabileceğiniz balsa ağacı kullandım. Yapmayı düşünürseniz öncelikle kartondan elbise kalıbı çıkarır gibi yapacağınız objenin kalıbını çıkararak işe başlamalısınız.

Maket bıçağı ile kolaylıkla kesebileceğiniz balsa ağacında malesef akrilik boya iyi sonuç vermiyor hemen malzeme boyayı absorbe ediyor. O nedenle yağlı boya kullanmanızı tavsiye ederim. Yağlı boyanın içine hızlı kurutuculardan ilave ederseniz sizi üzmeden iki gün içinde kuruyor...


Ben hızımı alamayıp bir de mavi versiyonunu yaptım... Bu aralar bir de vakit bulabilirsem yeşil versiyonunu da yapmayı düşünüyorum...

Mavi versiyonda şeker hamurlu kurabiyelerimde süsleme yaparken kullandığım silikon kalıplarımı kullanarak, fimo hamuru ile ayıcık ve bebek ayakkabısı yapıp hemen çalışmamın uygun yerlerine kondurdum.... Tığ işi yelek ve elbiseyi- elleri dert görmesin- anneciğim beş dakikada örüverdi...



Yandaki çerçeve de Ikea'dan daha önceden satın almış olduğum bir çerçeveydi... Aldığım keçelerle yine daha önceden yabancı bir blogta gördüğüm bir çalışmanın aynısını arkadaşımın oğluna hediye etmek için yapıverdim....








Bu aralar kendime zaman ayırıp bu tarz dinlendirici aktivitelerle uğraşmak muhteşem hissettiriyor....Tavsiye ederim deneyin ruhunuz dinlenecek :)


Haydi bakalım iyi haftalar bol kazançlar olsun herkeslere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder