28 Nisan 2011 Perşembe

Metabolizma Hızlandırıcı Bitkisel Çaylar

 Bu hafta verdiğim kilo miktarı 4 kg.ya ulaştı... Kontrollü ve sağlıklı beslenerek, ara öğünleri atlamadan ve günde 1 saat tempolu yürüyüşü de ihmal etmeden kolayca veriliyor...

Bir dolu metabolizma hızlandırıcı çayları denedim resmen aktarı satın aldım. Evin bir köşesinde bir aktar açacak kadar malzeme var şu anda :) Tadlarını değişken ama içine tarçın girince daha bir güzelleşiyor:) Fonksiyon olarak da test ettim ve işe yarayanları paylaşmak istiyorum...

Yanlız kalp tansiyon ilaçları kullananların doktorlarına sormadan kullanmamalarını öneriyorum...

Bu tarifi Ender Saraç'ın progmanından aldım,
2 adet parçalanmış avakado yaprağ
1 tutam funda yaprağı
1 tutam mısır püskülü
2 minik taze zencefil parçası
1 tutam kiraz sapı
Kaynar suda bekletilip frenh presste sıkılıp yada süzgeçten geçirilerek 1/2 limon suyu ile güzelce tüketilebilir.

Şimdi vereceğim tarif Suna Dumankaya'nın vermiş olduğu selülit giderici çay tarifi fakat metabolizmayı en hızlandıran tarif bu...test ettim onayladım:) Tadı muhteşem... Çok yoğun olursa çarpıntıya sebebiyet verebiliyor o nedenle çok dikkat edelim...
    Birkaç tane tane karanfil
Birkaç tane yenibahar (tane olacak)
Birkaç tane kararbiber (tane olacak)      
     1 parça havlıcan
Bir tutam kiraz sapı
2 adet çubuk tarçın
2 parça taze zencefil
1 adet dilimlenmiş yeşil elma
5-10 dk kaynatıp afiyetle içebilirsiniz:)

Haydi bakalım aktarlara :))
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder